When Mom Says You're Grounded, The Jumpscares Start Hitting Harder Than Her Belt (Free Random Games)

  Үзсэн тоо 414,505

Kubz Scouts

Сарын өмнө

Mom grounded me but it's my destiny to be a bad man, but mom's badder...and scarier
More Kubz Scouts Free Random Games:
mnpost.info/zone/p6ybZ9KPsMysf4I/video&ab_channel=KubzScouts
Game 1: jn-squared.itch.io/pyrolyzis
Game 2: strawberrysukeban.itch.io/kaerimashou
Game 3: tocogames.itch.io/infinitepizza
Game 4: store.steampowered.com/app/1408110/The_Grounding/
Song is "BeatBox Lighter" from MNpost's free audio library

Follow me on Twitter! ► JayKubzScouts
Watch me on Twitch! ► www.twitch.tv/thekubzscouts
(These are the only socials that I currently have, anything else is not me!)
---------------------------
We're here to have fun and not take ourselves too seriously, so any negative comments will be automatically deleted! Thanks for watching!
#KubzScouts

Сэтгэгдлүүд
Sid The Jovian
Sid The Jovian 5 өдрийн өмнө
Bruh, that small clip of Berleezy twerking on the first game though 😭😂
OG MOONLIGHT
OG MOONLIGHT 7 өдрийн өмнө
14:50 the jumpscare copied fnaf 6 👁️👅👁️
XD Brian
XD Brian 9 өдрийн өмнө
1:58 i THOUGHT THAT WAS ACTUALLY BERLEEZY HAHHAHAHAHA.!
Ty'Shari Shaver
Ty'Shari Shaver 10 өдрийн өмнө
Dude...you made that second game much more creepier than it should have been 🤦
Ralph Calinao
Ralph Calinao 12 өдрийн өмнө
ayo your dog is name raiden my name is raiden lol
Rhiana Jezelle Delos Santos
Rhiana Jezelle Delos Santos 13 өдрийн өмнө
Wot did jay say °^°
ꕥ M o l l y b l i n k s ꕥ
ꕥ M o l l y b l i n k s ꕥ 13 өдрийн өмнө
Omg that last jump scare got me bad
Miyu shine
Miyu shine 14 өдрийн өмнө
9:36 the way he screamed 😂
Sorfina Sofry
Sorfina Sofry 15 өдрийн өмнө
16:04 jay: its those things where u have to look at them and they cant move Me: Mannequin challenge?
Sorfina Sofry
Sorfina Sofry 15 өдрийн өмнө
Why the 3rd game b so trippy it hurts my damn eyes
Sorfina Sofry
Sorfina Sofry 15 өдрийн өмнө
10:34 i actually ended up gigglin after jays giggle ngl lol
Leah Orellana
Leah Orellana 17 өдрийн өмнө
>_O
Cookie Hearts
Cookie Hearts 17 өдрийн өмнө
Nah I think my dad’s belt hits harder Bc I don’t a mom I have two dads ;) lesbian check
Savannah Selena
Savannah Selena 18 өдрийн өмнө
Jay:mama mama mama! MAMA!!!!! Me:laughs
Oneil Simpson
Oneil Simpson 21 өдрийн өмнө
"MAMA!!!!" JAY 2021 DONT SMOKE KIDS OR YOUR MOM WILL JUMP SCARES YAH😭🏀
Oneil Simpson
Oneil Simpson 21 өдрийн өмнө
Thats A Booty ****
Oneil Simpson
Oneil Simpson 21 өдрийн өмнө
My day is complete without hearing Buckle Up!!!! In my ear holes
Fake 2oo
Fake 2oo 21 өдрийн өмнө
Yo tf the pizza game is trippy af
Rowaann. X
Rowaann. X 22 өдрийн өмнө
Is we really gonna ignore berleezy twerking in the first game
Rowaann. X
Rowaann. X 22 өдрийн өмнө
MNpost really doing the most these days with these 2 double unskipable ads
Your Daily Weeb
Your Daily Weeb 23 өдрийн өмнө
15:46 sounds like me running after my mum found out about my grades
but you didn't
but you didn't 23 өдрийн өмнө
27th January 2021: the day Jay broke the holiest of rules
Cady Forget
Cady Forget 25 өдрийн өмнө
I love how Jay made the stalker so much more sus, the definition of *NOTICE ME SENPAI!!!!* 🤣
*Toga Hola*
*Toga Hola* 25 өдрийн өмнө
17:16 he really said oh fuQk lmfao
Mboy Marky
Mboy Marky 26 өдрийн өмнө
My name is marcusssss ahhhhhh
Mboy Marky
Mboy Marky 26 өдрийн өмнө
Oh and my last name star5s with w
Onces4life 25
Onces4life 25 26 өдрийн өмнө
Jay : it's one of those games where u gotta look at them and they wont move Me : DARK DECEPTION the pirates episode
JBJ STARGAMER
JBJ STARGAMER 26 өдрийн өмнө
That’s just kinda hot jay lol
Alexis Jefferson
Alexis Jefferson 26 өдрийн өмнө
I just went on a pizza trip .... that was like a roller coaster.
dog dog
dog dog 26 өдрийн өмнө
this is bob, each like is a year he ages.. He dies at 99
*{}• ĦxzeŁ_ Bērrŷ •{}*
*{}• ĦxzeŁ_ Bērrŷ •{}* 26 өдрийн өмнө
*thr pizza one literally broke some of my braincells- I can't even feel my legs anymore for some reason*
Geno
Geno 26 өдрийн өмнө
Is no one else gonna talk about that game with the pizza, trying to focus made my head hurt
Jade Robinson
Jade Robinson 26 өдрийн өмнө
I thought jay was talking about a different medical condition till I look at what he was reading and it says paralysis I really wasn’t expecting that
Nope Not important
Nope Not important 27 өдрийн өмнө
Did the third game make anyone else sick?
Pincsy
Pincsy 27 өдрийн өмнө
his camera did a whole 360 at 0:43
Cesar Gonzalez
Cesar Gonzalez 27 өдрийн өмнө
Why is the mom Elizabeth Warren?! 😂😂😂 I hope I'm not the only one who sees it lmao!
Brionne Vulimaibau
Brionne Vulimaibau 27 өдрийн өмнө
classic jay with his HEE HEE laugh
Fabitrap G
Fabitrap G 27 өдрийн өмнө
When I saw the title of the first game I was like, things are going to get burned
지현fishblob
지현fishblob 27 өдрийн өмнө
Noooo the palm tree. 😒
Shae
Shae 27 өдрийн өмнө
2:12 Announcer: this happened just last night after midnight Me: so technically he was killed this morning
Toon Zelda
Toon Zelda 27 өдрийн өмнө
Imagine the pizza game in VR
You_not
You_not 28 өдрийн өмнө
Paralysis are like paralysis demons while your asleep of course there fake but just saying.
JOAN MONETTE CONDE
JOAN MONETTE CONDE 28 өдрийн өмнө
i felt my kidneys jumped in 15:44 like wtfff i almost died
John Wilmark Conda
John Wilmark Conda 28 өдрийн өмнө
15:47 I really jump as I was so Surprised
Seven C.
Seven C. 28 өдрийн өмнө
where'd he play the grounding? i played that for free
PotaToeCat •Mel•
PotaToeCat •Mel• 29 өдрийн өмнө
Yes.
Amy Playz
Amy Playz 29 өдрийн өмнө
5:46 No one: Me: sangwoo?
air benders
air benders 29 өдрийн өмнө
Hee-hee mashou
Pxince Josh
Pxince Josh 29 өдрийн өмнө
after all these years... he finally says baby boy.... i’m literally gonna cry
Hunter A
Hunter A 26 өдрийн өмнө
Why would cry for that?
PriceXNHL
PriceXNHL 29 өдрийн өмнө
His videos makes my day amazing 🤩
Sha mie
Sha mie Сарын өмнө
15:51
demon's trick
demon's trick Сарын өмнө
1:57 BERLEEEEZY
Drawin Editin
Drawin Editin Сарын өмнө
"I forget what its called but you have to look at them and then they can't move" Are you referring to SCP-173?
Bro!
Bro! Сарын өмнө
dude pls keep making dez kinda vids you funny af
hope right here!
hope right here! Сарын өмнө
oh the dark deception one!
darwin maygay
darwin maygay Сарын өмнө
To be honest i get a heart attack whenever Jay screams but when its something scary am fine but Jay he gives me a heart attack😅😅😂😂
X3 POUNCES ON YOU
X3 POUNCES ON YOU Сарын өмнө
Kaidebusha what now Jay?
K Papi
K Papi Сарын өмнө
1:58 not berleezy 😭😭
mari
mari Сарын өмнө
16:33 me when a big ahh spider appears
XxGlossy
XxGlossy Сарын өмнө
what's the point of not saying the cus word on a seance when he curses all the freakin time xD
Jordyn Surfus
Jordyn Surfus Сарын өмнө
The last one genuinely scared me lol
Son Geku
Son Geku Сарын өмнө
I never expected to hear the words "The tomato shot back" ever in my life.....
Lay Htoo
Lay Htoo Сарын өмнө
When mama start hitting hard and you are trying to smock me:grap all the smoke thing and run for your life
Budge
Budge Сарын өмнө
That’s Hillary 🅱️linton
Win Naing Lwin
Win Naing Lwin Сарын өмнө
Pl
Foxy7453 Fnaf
Foxy7453 Fnaf Сарын өмнө
Game: let's make the mom do a fnaf jumpscare but put the pitch higher
Foxy7453 Fnaf
Foxy7453 Fnaf Сарын өмнө
So he censors the picture but not that naked statue in that other game he played
Foxy7453 Fnaf
Foxy7453 Fnaf Сарын өмнө
Jay: THE TOMATO FIRED BACK Me: *plays back* he shot the gun and it bounced off the cheese and I didn't fire back
Kenma Kozume
Kenma Kozume Сарын өмнө
let me just tell you, JAY IS A MOOD 😙✌️
Blue Ant
Blue Ant Сарын өмнө
3:25
Xx_Mel Bxgs_xX
Xx_Mel Bxgs_xX Сарын өмнө
Jay: “mama. Mama. Mama. Mama. MAMA”
Teruteruspink periodblood
Teruteruspink periodblood 28 өдрийн өмнө
Damn he said mama better than teruteru 😫
junko `
junko ` Сарын өмнө
ur videos are way too funny,your humour doesnt even make the video feel scary no more lol
Cayden :D
Cayden :D Сарын өмнө
jay:*screaming mama and crying* me:*teru teru flashbacks*
Cayden :D
Cayden :D Сарын өмнө
jay:* voice acting* me on hope drugs:SHaKEy NaGItO VoICe-
đëvïł gurll twt
đëvïł gurll twt Сарын өмнө
Can we appreciate that Jay is finally hearting comments? 💅😄😌
Eiza Corpuz
Eiza Corpuz Сарын өмнө
I haven’t watched him in awhile (I’ve commented but not watched his videos) because Istill hate him for saying “saying goodbye”
Sam sam Phearum
Sam sam Phearum Сарын өмнө
It SCP 173
Ella L
Ella L Сарын өмнө
If Jay reads thirst comments, he's gonna be that one youtuber that flirts back.
Maria Tonzo
Maria Tonzo Сарын өмнө
"You have to look at them and then they cant move" Jay; 'Tries to moonwalk on her'
Matthew McCarty
Matthew McCarty Сарын өмнө
The mom has scrap animatronic in her
Matthew McCarty
Matthew McCarty Сарын өмнө
6:24 Swear to f- oh............... YOU’LL NEVER CATCH ME ALIIIIIIIIIIIIIIIVE
Anabel Franco
Anabel Franco Сарын өмнө
why does jay sound like the dub version of anime's when he plays the second game LMAO
shitpost kid
shitpost kid Сарын өмнө
Um bre ghos
Shav
Shav Сарын өмнө
bro his crying had me crying from laughter istg
Oh No!
Oh No! Сарын өмнө
Rip Nagito palmiada 😞
AmandaPlays Roblox
AmandaPlays Roblox Сарын өмнө
No way i tought you quit yt O_O
adrian Zepeda
adrian Zepeda Сарын өмнө
Has anyone realized that the mom kinda sounds like happy frog,mr hippo,pig patch,and orville.from ultimate custom night
Jackie C.
Jackie C. Сарын өмнө
I love you
REDLEGION
REDLEGION Сарын өмнө
I love how most of the frg games he plays are horror games
Sharmell Psaila
Sharmell Psaila Сарын өмнө
He said mom like cartman
Berri Juice
Berri Juice Сарын өмнө
0:43 When your mom see’s your search history
Elizabeth Afton
Elizabeth Afton Сарын өмнө
were gonna ignore that mom jumpscare is scraptraps jumpscare from fnaf 6?
zoe a
zoe a Сарын өмнө
Its crazy how ive been watching this man for 5 years and I still havent missed one of his videos.
Bud Light
Bud Light Сарын өмнө
Sleep paralysis is a condition not very common to most people who have it. Some people have a sleep paralysis demon. I have one.
hahaha no.
hahaha no. Сарын өмнө
Hangers: "Eh. okay" Belt: "mmmm...okay" Slippers:*begins to doubt* Jumpscares: **pure regret and whistle screams intensifies**
Allana Edaño
Allana Edaño Сарын өмнө
6:36 - jay should be a voice actor in dubbed animes -_- he's good from the u-ugh is just *chef kiss* the stutter is on POINT
Almighty_S007
Almighty_S007 Сарын өмнө
16:00 the weeping angel from doctor who lol
Quirky Vlogs
Quirky Vlogs Сарын өмнө
Jay:nothing Just like when I talk to girls Me:1 you have a kid so something did happen and 2 a lot of your fans would dated you soooooooo yes things CAN happen baka
Strawberry sugar
Strawberry sugar Сарын өмнө
Jay is always cocky but then turns into a japanese school girl whenever there is a jumpscare
Ieako Namida
Ieako Namida Сарын өмнө
18:14 love Jay's face in here
Midnight Gacha
Midnight Gacha Сарын өмнө
Yay! No more 'hair palm tree' (if you don't know what I'm saying go to jay's videos and click the video that says 'Saying Goodbye'
What Are You Doing, Step Sis?! (Free Random Games)
11:56
Kubz Scouts
Үзсэн тоо 390мянга.
[TREASURE MAP] EP.36 🎬 괜찮아, 우정이야 🎬 TREASURE WEB DRAMA
20:34
Pregnant Superheroes! 14 Funny Pregnancy Situations!
10:19
WooHoo WHOA
Үзсэн тоо 6сая
SCHOOL = FUN! 9 DIY School Supplies & School Hacks
11:22
Crafty Panda FUN
Үзсэн тоо 4,2сая
[TREASURE MAP] EP.36 🎬 괜찮아, 우정이야 🎬 TREASURE WEB DRAMA
20:34
Pregnant Superheroes! 14 Funny Pregnancy Situations!
10:19
WooHoo WHOA
Үзсэн тоо 6сая
SCHOOL = FUN! 9 DIY School Supplies & School Hacks
11:22
Crafty Panda FUN
Үзсэн тоо 4,2сая
I Speedrun Minecraft
17:51
PewDiePie
Үзсэн тоо 3сая
The minecraft life of Steve and Alex | Replacemen | Minecraft animation
12:15
I Paid A BUILDER To FIX COW TOWN! (Minecraft)
9:41
Slogo
Үзсэн тоо 1,2сая
Finally I brought Kimmy back | Mobile Legends
9:18
Gosu General TV
Үзсэн тоо 124мянга.
Top Global ALDOUS VS 5 Orang SUPREME - Mobile Legends
16:25
Memphy
Үзсэн тоо 47мянга.
FIRST To Get UNLUCKY LOSES! (LUCKY BLOCK RACE In MINECRAFT)
19:13